Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης βάσει του άρθρου 118 του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) για την εκτέλεση του έργου με τίτλο: Εσωτερικές Διαρρυθμίσεις στο Διοικητήριο της Π.Δ.Μ. στη ΖΕΠ Κοζάνης
CPV: 45000000-7, 45300000-0
Προϋπολογισθείσα δαπάνη: 70.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%
Κριτήριο Ανάθεσης: Η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάση τιμής.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του Ν 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Το Π.Δ. 7/2013 «Ανάθεση και εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής συναφών υπηρεσιών και άλλες διατάξεις, αρμοδιότητας των Περιφερειών», καθώς και την Εγκύκλιο 6/2013.
- Τις διατάξεις του Ν.4270/2014 Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) − δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις (Φ.Ε.Κ. 143/Α΄/28-6-2014) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Τις διατάξεις του ΠΔ 80/2016 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» (ΦΕΚ 145/Α/2016).
- Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» (ΦΕΚ 147/Α/08.08.2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Την με αριθμ. πρωτ. 6405/19-01-2022 απόφαση στου Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου Δυτικής Μακεδονίας (ΦΕΚ 563Β/11-02-2022) «Έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας»
- Την με Α.Π 77931/19-05-2025 (ορθή επανάληψη) απόφαση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της ΠΔΜ (έδρας) περί έγκρισης της τεχνικής μελέτης του έργου με τίτλο: «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Π.Δ.Μ ΣΤΗ ΖΕΠ ΚΟΖΑΝΗΣ»
- Την με αριθμ. 1028/10-06-2025 (ΑΔΑ: 60ΣΜ7ΛΨ-ΞΤΤ) απόφαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με την οποία εγκρίθηκε η υποβολή πρότασης χρηματοδότησης στο ΠΠΑ Δυτικής Μακεδονίας του έργου με τίτλο: «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Π.Δ.Μ ΣΤΗ ΖΕΠ ΚΟΖΑΝΗΣ».
- Την με αριθμ. Πρωτ. 103735/09-07-2025 (ΑΔΑ: 9Π417ΛΨ-6ΑΙ) απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας με την οποία εντάχθηκε η πράξη «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Π.Δ.Μ ΣΤΗ ΖΕΠ ΚΟΖΑΝΗΣ» με κωδικό ΟΠΣ 5226409 στο «ΠΠΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2021-2025».
- Η με Α.Π. 122017/17-07-2025 (ΑΔΑ ΨΟΚΑ7ΛΨ-030) Απόφαση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών περί έγκρισης των Τευχών Δημοπράτησης του έργου του θέματος.
- Το με Α.Π 123629/22-07-2025 έγγραφο της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών της Π.Δ.Μ σύμφωνα με το οποίο συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ.5 του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 για την απ’ ευθείας ανάθεση της υπηρεσίας.
- Την με Α.Π 125086/23-07-2025 απόφαση της Δ/νσης Προγραμματισμού & Ανάπτυξης της Π.Δ.Μ περί ορισμού υπόλογου διαχειριστή σε έργα της ΣΑΝΠ 241 της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
- Την με αριθμ. πρωτ. 127571/28-07-2025 (ΑΔΑ: 92Λ67ΛΨ-ΞΙΗ ΑΔΑΜ: 25REQ017313390) απόφαση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών με την οποία δεσμεύθηκε πίστωση συνολικού ύψους 70.000,00€ σε βάρος του ΚΑΕ 02.05.071.9459.07.25020 και καταχωρήθηκε με α/α 3967 στο Βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
- Το άρθρο 118 του ν.4412 όπως ισχύει και συγκεκριμένα την παράγραφο 1
προτίθεται να προβεί σε ανάθεση του έργου «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Π.Δ.Μ ΣΤΗ ΖΕΠ ΚΟΖΑΝΗΣ» με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης και με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά μόνο βάση τιμής και υποβαλλόμενη υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω του Υποσυστήματος ΕΣΗΔΗΣ Δημόσια Έργα (α/α διαγωνισμού 215493), με επί μέρους ποσοστά έκπτωσης επί τοις εκατό (%) ολογράφως και αριθμητικώς για κάθε ομάδα τιμών ομοειδών εργασιών (σύμφωνα με την παράγραφο 2α του άρθρου 95 του N.4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει) στον προϋπολογισμό της μελέτης που ανέρχεται στο ποσό 70.000,00 Ευρώ με ΦΠΑ 24%.
Και ως εκ τούτου
Σας προσκαλεί
να υποβάλετε μέσω του συστήματος ΕΣΗΔΗΣ Δημόσια Έργα έως τις 18/08/2025 ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00π.μ. (ώρα λήξης ηλεκτρονικής υποβολής οικονομικών προσφορών), σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα (Παράρτημα Β’), για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου με τίτλο: «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Π.Δ.Μ ΣΤΗ ΖΕΠ ΚΟΖΑΝΗΣ», υπό τους όρους και προϋποθέσεις που περιγράφονται στα συνημμένα τεύχη του έργου.
Οι προσφορές θα ανοιχθούν στα γραφεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών στις 18-08-2025 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00π.μ. παρουσία των συμμετεχόντων εφόσον το επιθυμούν.
-
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ
Το παρόν έργο αφορά σε εσωτερικές διαρρυθμίσεις και διαμερισματώσεις στον 2ο και 3ο όροφο του κτηρίου της Διοίκησης Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Στη Ζώνη Ενεργού Πολεοδομίας (ΖΕΠ) Κοζάνης (στάθμη +8,00 και +11,50 αντίστοιχα), χωρίς να θίγεται ο φέρων οργανισμός αυτού ή να επηρεάζονται δυσμενώς οι οδεύσεις της παθητικής πυροπροστασίας.Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθούν οι κάτωθι εργασίες:
-
- ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ
3ος ΟΡΟΦΟΣ – ΠΤΕΡΥΓΑ Δ (στάθμη +11,50)
Στον 3ο όροφο του κτηρίου, και συγκεκριμένα σε ελεύθερο χώρο προ της πτέρυγας Δ, προτείνεται η διαμόρφωση ενός χώρου συνεδριάσεων και ενός χώρου φιλοξενίας γραφείων. Ο σχεδιασμός των νέων χώρων γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να διασφαλίζονται η απρόσκοπτη διέλευση από και προς την πτέρυγα Δ και η επικοινωνία της με το κλιμακοστάσιο, ο επαρκής φυσικός φωτισμός και αερισμό, αλλά και η οπτική άνεση των νέων χώρων.
Τα περιτυπώματα των νέων χώρων θα καθοριστούν με διαφανή και αδιαφανή κάθετα στοιχεία, τόσο κινητά όσο και ακίνητα και θα ακολουθήσουν τη χάραξη, όπως αυτή αποτυπώνεται στη συνημμένη αρχιτεκτονική μελέτη. Εσωτερικές υαλόθυρες αλουμινίου, επιλέγονται για την κύρια είσοδο της αίθουσας συνεδριάσεων και η δυνατότητά τους να σύρονται επάλληλα θα εξασφαλίζει τη μερική ενοποίησης της αίθουσας με το φουαγιέ της, όταν αυτό είναι επιθυμητό. Μία ανοιγόμενη υαλόθυρα τοποθετείται κυρίως ως βοηθητική είσοδος από την πτέρυγα Δ, προς εξυπηρέτηση πιο υποστηρικτικών λειτουργιών και όχι προσέλευσης κοινού. Ο περιορισμένος διαθέσιμος χώρος, που προσφέρεται για τη φιλοξενία γραφείων εργασίας, οδηγεί στην επιλογή αρχιτεκτονικής λύσης τύπου open office και σε αντίθεση με την αίθουσα, που δύναται να λειτουργεί ως κλειστός και διακεκριμένος χώρος με ηχητική και θερμική απομόνωση, ο χώρος των γραφείων είναι πιο «ρευστός» και ορίζεται χωρικά από πετάσματα και υαλοστάσια χωρίς να κλείνει εντελώς. Σε άλλη περίπτωση, θα υπήρχε ο κίνδυνος δυσφορίας των εργαζομένων.
Ειδικότερα στην αίθουσα συνεδριάσεων, θα υλοποιηθούν μόνιμες, υποστηρικτικές στη λειτουργία της κατασκευές, όπως δομικό καθιστικό, δομικά ερμάρια, ράφια και πάγκοι σε σύνθεση, όπως και σύστημα εσωτερικής σκίασης, πάντα σύμφωνα με το σχεδιασμό.
Τέλος, θα πραγματοποιηθούν ήπιες προσθήκες στην υφιστάμενη ηλεκτρολογική εγκατάσταση, ώστε να εξασφαλιστούν οι ενδεχόμενες επιπλέον παροχές, υποδοχές, συνδέσεις και φωτισμοί, που θα προκύψουν ως απαίτησή λόγω των νέων διαρρυθμίσεων και πάντα σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης του έργου. Δεν απαιτούνται τροποποιήσεις στις εγκαταστάσεις θέρμανσης.
Στην παρούσα μελέτη δεν περιλαμβάνεται κινητός εξοπλισμός.
-
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΧΩΡΟΥ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΧΩΡΟΥ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
2ος ΟΡΟΦΟΣ – ΠΤΕΡΥΓΑ Δ (στάθμη +8,00)
Στο τμήμα αυτό θα πραγματοποιηθεί αλλαγή θέσης πρόσβασης σε χώρο, που τώρα εξυπηρετείται με έμμεση είσοδο από το όμορο γραφείο και με την παρούσα διαρρύθμιση αποκτά αυτόνομη είσοδο και γίνεται διακριτό γραφείο.
-
- ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ – ΝΕΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ ΧΩΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
2ος ΟΡΟΦΟΣ – ΠΤΕΡΥΓΑ Α (στάθμη +8,00)
Στην Α πτέρυγα του 2ου ορόφου εντοπίζεται η ανάγκη διαχωρισμού δύο υφιστάμενων τυπικών γραφείων, ώστε να προκύψουν 4 αυτόνομα. Δεν υπάρχουν καθαιρέσεις και η διαμερισμάτωση γίνεται μόνο με προσθήκες τοιχοπετασμάτων γυψοσανίδας και νέων θυρών, σύμφωνα με τη χάραξη που υποδεικνύεται στην αρχιτεκτονική μελέτη. Από τις διαρρυθμίσεις που προτείνονται δεν προκύπτουν ανάγκες τροποποίησης των υφιστάμενων Η/Μ, όσον αφορά στα ηλεκτρολογικά ή τον φωτισμό, απαιτείται ωστόσο η αντικατάσταση των 2 θερμαντικών σωμάτων με 4 νέα.
-
- ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
2ος ΟΡΟΦΟΣ – ΠΤΕΡΥΓΑ Β (στάθμη +8,00)
Στην Β πτέρυγα του 2ου ορόφου εντοπίζεται η ανάγκη ηχομόνωσης της μεσοτοιχίας δύο υφιστάμενων τυπικών γραφείων, οπότε και προτείνεται η επένδυση της εν λόγω πλινθοδομής με ηχομονωτικές πλάκες και κοινή γυψοσανίδα.
-
- ΕΠΑΝΑΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ (στάθμη +8,00 και +11,50)
Βαφή εσωτερικών επιχρισμένων επιφανειών με οικολογικό ακρυλικό χρώμα βάσεως, πιστοποιημένο από διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα απονομής οικολογικού σήματος
-
- ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
- ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
3ος ΟΡΟΦΟΣ – ΠΤΕΡΥΓΑ Γ (στάθμη +11,50)
Στην Γ πτέρυγα του 3ου ορόφου εντοπίζεται η ανάγκη διαχωρισμού ενός υφιστάμενου τυπικού γραφείου, ώστε να προκύψουν 2 αυτόνομα. Δεν υπάρχουν καθαιρέσεις και η διαμερισμάτωση γίνεται μόνο με προσθήκες τοιχοπετασμάτων γυψοσανίδας και νέων θυρών, σύμφωνα με τη χάραξη που υποδεικνύεται στην αρχιτεκτονική μελέτη. Από τις διαρρυθμίσεις που προτείνονται δεν προκύπτουν ανάγκες τροποποίησης των υφιστάμενων Η/Μ, όσον αφορά στα ηλεκτρολογικά ή τον φωτισμό, απαιτείται ωστόσο η αντικατάσταση του θερμαντικού σώματος με 2 νέα.
2. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Ως χρόνος έναρξης της διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης νοείται η ημερομηνία αποστολής προς τον οικονομικό φορέα της πρώτης πρόσκλησης υποβολής προσφοράς, σύμφωνα με το άρθρ. 120 του Ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Η συμβατική προθεσμία για την εκτέλεση των εργασιών ορίζεται σε τέσσερις (4) μήνες, από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης μεταξύ του Αναδόχου και του Κυρίου του έργου.
Η διάρκεια της σύμβασης δύναται να παραταθεί ανάλογα με τις ανάγκες υλοποίησης του έργου, χωρίς αύξηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου.