Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης με τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης με τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας καθηγητή Θεόδωρο Θεοδουλίδη επισκέφτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Κοζάνης Γρηγόρης Τσιούμαρης την Τρίτη 8/12. Στην σύσκεψη παρευρέθη και ο Δ/ντης των Τεχνικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κ. Κώστας Δάρδας.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό κλίμα με τα ακόλουθα θέματα συζήτησης:
- Η συνεργασία μεταξύ της Π.Ε. Κοζάνης και του Π.Δ.Μ. για την προετοιμασία των προκαταρκτικών φακέλων μελετών έργων καθώς και της προώθησής τους για οριστική μελέτη.
Στόχος είναι η χρηματοδότηση της κατασκευής των έργων από διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία που είναι διαθέσιμα για τη δίκαιη μετάβαση στη μεταλιγνιτική εποχή, από το νέο Εθνικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα καθώς και από άλλα προγράμματα που έχουν χαρακτηριστεί ως θέματα άμεσης προτεραιότητας από την Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης. - Οι τρόποι με τους οποίους Π.Ε. Κοζάνης μπορεί να στηρίξει την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου, την επέκταση των κτηριακών υποδομών και την αναβάθμιση των υφιστάμενων καθώς και τη δημιουργία νέων τμημάτων.
Επίσης στην συνάντηση έγινε αναφορά του κ. Τσιούμαρη η επιστολή που απέστειλε προς τον κ. Θεοδουλίδη σχετικά με την ίδρυση Τμήματος Αρχιτεκτονικής Ανάπλασης και Τοπίου που μπορεί να συμβάλλει πολύ θετικά στην αποκατάσταση των εδαφών και στην ανάπλαση των «σεληνιακών τοπίων» στους χώρους των ορυχείων.
Με το πέρας της συζήτησης αποφασίστηκε εκατέρωθεν ο προγραμματισμός μίας νέας συνάντησης παρουσία του Περιφερειάρχη στην οποία θα οριστικοποιηθούν οι προτάσεις για την υλοποίηση της συνεργασίας Π.Ε. Κοζάνης-Πανεπιστημίου αξιοποιώντας όλα τα μέσα που διαθέτει η Περιφέρεια.
Τέλος ο κ. Τσιούμαρης επαναβεβαίωσε την πλήρη στήριξη της Π.Ε. Κοζάνης στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας όπως άλλωστε έχει συμβεί και από όλους τους προκατόχους του που κατενόησαν διαχρονικά την ύψιστη σημασία του Πανεπιστημίου για την περιοχή μας σε μορφωτικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο καθώς και στο στρατηγικό ρόλο που θα διαδραματίσει στην εποχή της μεταλιγνιτικής μετάβασης, η οποία ήδη έχει ξεκινήσει.